"Nie obiecuję tylko pracuję"

 Zapraszam Państwa do zapoznania się z moim programem wyborczym oraz z pracą jaką wykonałem w minionej kadencji.


 

Andrzej  Prętnicki

 „Nie obiecuję tylko pracuję”

 Kandydat na Radnego

Rady Miejskiej w Sompolnie.

Okręg wyborczy nr 5

 Ulice: Świętej Barbary z blokami nr 6, 7, 9, 15-17, 19-21,  

Skarbka, PCK, Staszica, Spokojna, Gustawa Morcinka,

 KWW Nasza Mała Ojczyzna Sompolno lista nr 13 poz 1

 Mój Program Wyborczy

Zauważać człowieka, rozmawiać, wysłuchać,

w miarę możliwości pomagać.

Chciałbym w nowej Radzie

zabiegać o ważne sprawy takie jak:

  • Zwiększenie bezpieczeństwa między innymi poprzez wymianę potrzebnych znaków drogowych, zastosowania w niektórych miejscach monitoringu.
  • Naprawę oraz montaż chodników, poszerzenie miejsc parkingowych, budowę dalszych odcinków ścieżek rowerowych.
  • Dbanie o zabytki, dobra kultury, oświatę.  

 Zamierzam także:

  • Organizować, współorganizować spotkania kulturalne, sportowo- rekreacyjne z dziećmi, młodzieżą, seniorami…
  • Pomagać w przeprowadzaniu festynów, spotkań, doprowadzić do godnych obchodów Dni Sompolna.  
  • Wspomagać stowarzyszenia, które służą mieszkańcom.

Jestem człowiekiem aktywnym, uczciwym, najlepszym sposobem na aktualizację naszego programu są rozmowy z Państwem.

 

Wybory 7 kwietnia 2024 roku- Głosujemy w ZSP nr 1 ul Kaliska Sompolno

 

W czasie minionej kadencji przyczyniłem się do

  • Powstania ścieżek rowerowych.
  • Wybudowania sali widowiskowej w Sompolnie.
  • Montażu skateparku, doposażenia terenu zielonego przy ulicy 11 listopada.
  • Wybetonowania placu pod śmietniki przy garażach osiedla Świętej Barbary.
  • Organizacji kiermaszy świątecznych, rajdów rowerowych, meczy okolicznościowych, pikników, spotkań dla społeczeństwa.
  • Sam z własnych środków wykonałem piaskownicę dla dzieci, często naprawiam ławki, oraz małe urządzenia na osiedlu.
  • Pomagam emerytom, wędkarzom...
  • Odchwaszczam, grabię gminne boiska do plażowej piłki siatkowej na których organizujemy turnieje dla młodzieży i dorosłych.
  • Bezinteresownie pomagam Wspólnocie Mieszkaniowej.

 

 Byłem, jestem i będę przeciwnikiem kłótni politycznej, szczególnie na szczeblu Naszej Gminy-Zgoda buduje.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Niech żyją Emeryci!