Dlaczego ubiegam się o mandat radnego?


 Pełnienie funkcji radnego Rady Miejskiej w Sompolnie było i jest dla mnie zaszczytem oraz wyróżnieniem otrzymanym dzięki Państwa głosom. Moje aktualne wyborcze hasło to: „Zgoda buduje”.  Czy zaczerpnięte ze staropolskiego powiedzenia zdanie odpowiada aktualnym czasom? Wydaje mi się, że jeśli jest stosowane w praktyce to tak. Z mojego doświadczenia samorządowego wynika, że warto pomagać. Pełnię funkcję radnego Rady Miejskiej od roku 2006. W tym czasie naszą gminą kierowało trzech burmistrzów. Żadnemu nie odmówiłem pomocy na rzecz pracy z mieszkańcami. W wielu przedsięwzięciach związanych z rekreacją, kulturą, organizacjami społecznymi, pomocą na rzecz ludzi starszych, wspólnotą mieszkaniową… jestem w pełni zaangażowany! Ponadto dodaję dużo od siebie. Podam choćby taki mały przykład w roku 2007, posadziłem osobiście wiele drzew, krzewów rosnących za ławkami w parku na Placu Wolności, czy przy ulicy Świętej Barbary w roku 2010 naprzeciw garaży. Dzisiaj, gdy patrzę jak mieszkańcy chronią się tam przed silnym słońcem mam satysfakcję. Jako radny i mieszkaniec naszej gminy przekazuję oczekiwania, propozycje i postulaty wyborców- czynię to na sesjach, komisjach oraz niezwłocznie zgłaszając do organu wykonawczego. Wracając do pytania, dlaczego ubiegam się o mandat radnego? Ponieważ chcę pracować na rzecz Naszej Małej Ojczyzny!
Wybory samorządowe 21 października 2018 roku. Wkrótce zapraszam do przeczytania kolejnej publikacji.
                                                               
                                                                                                   Andrzej Prętnicki



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Nie obiecuję tylko pracuję"

Niech żyją Emeryci!

Rekordowa frekwencja na plażówce!